Chill vecka

I måndags så hoppade jag över skolan. Åkte till sjukhuset istället.
I torsdags så var jag på Grönan och i lustiga huset så hände nåt med mitt huvud haha så det kändes som att jag drömde allt , var lite yr osv. Det satt i hela dagen, blev bättre ¨på fredagen men kom sedan tillbaka igen på kvällen. Åkte då hem från stallet för var väldigt frånvarande och svarade väldigt segt när nån sa nåt till mig.
Under helgen så var det bättre men ändå inte helt bra så åkte och kollade upp det.
De hittade inget fel utan sa att det förmodligen är några kristaller i örat som har flyttat på sig, skulle komma tillbaka om det inte är bättre om en vecka.
 
Gick i skolan i tisdags och det var lite bättre. Idag har jag inte känt av det så mycket men nu har jag ju 5 dagars helg så får vila upp mig.
Imorgon så kommer släkten och firar mig för på lördag fyller jag år, tonåring oallt. Stackars mamma o pappa .. ;)
 
På fredag är det hoppträning. Hoppar Lloyd antar jag.
På lördag fyller jag år och då ska jag till stallet för på söndag är det tävling! Sista gången i allsvenskan i hoppning för i år, taggad till 1000!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback