Han är faktiskt bra ibland

Älskade lillebror

Kommentarer
❤️ säger:

Hur lång är du?

Svar: Jag är 167 cm "kort" .. ;)
Jenny Zettergren

2014-06-16 | 17:46:19
Molly säger:

Hej! Har du nåt tips på en bra säkerhetsväst? Min är jätte dålig: Den är jättetjock under armarna och så är den jättetajt över brösten och sitter jättelöst på alla andra ställen...

Om du har nåt tips skriv vad den heter och var man kan köpa dem! ♥
PUSS

(Är väldigt lång och smal om det spelar nån roll)

Svar: Hej! Är jättedålig på sånt här, men västen som jag har nu är en RaceSafe. Jag tycker att den är jättebra och väldigt bekväm!
Jag vet inte riktigt vart jag köpte den men den finns säkert på internet eller någon ridsportsbutik. Det finns även snören på sidorna så att man kan dra åt den så att den passar. :)
Hoppas svaret duger annars så får du fråga igen! :)

Puss <3
Jenny Zettergren

2014-06-17 | 11:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback