Alla hjärtans dag

Imorgon är det alla hjärtans dag som alla vet. O då tänker ju alla såhär "Ååh önskar att jag hade en pojkvän/flickvän att fira med, men jag är ju helt ensam." Men nej. Du är inte ensam. Du har massor av vänner och din familj.
Alla hjärtans dag innebär inte bara att fira det med sin pojkvän/flickvän, utan det handlar om att fira den med de man älskar. Tillexempel familjen.
Om du nu inte har någon tjej/kille på alla hjärtans dag och deppar över det, tänk såhär; Det är många som inte har en mamma på mors dag, eller en pappa på fars dag. Det måste väl vara mycket värre än att inte ha ett förhållande på alla hjärtans dag?
Själv så tänker jag fira alla hjärtans dag i stallet med mina vänner och hästarna, därefter åker jag hem och myser med familjen.
Hoppas att alla ni får en jättebra dag imorgon, för det är ni värda! <3
Min fina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback