Ponnyallsvenskan omgång 1

I söndags så var det allsvenskan dvs 3. Var ju med förra året också.
I år tävlar jag Lloyd.
 
I alla fall, var med i förklassen och hoppade LD.
Lloyd var sjukt taggad på framridningen men hoppade jättefint.
Inne på banan så var han också pigg, o vi nollade. Fick en superbra känsla och fick ett bra flyt.
 
Sen var det dags för lagklassen, LC. Red inte fram jättemycket och tog bara ett språng på räcket. Nu var han ännu mer taggad haha. På banan får jag en superbra känsla och vi nollar, gick väldigt snabbt haha men man märker att han tycker det är kul!
Alla i mitt lag var felfria och vi gick till omhoppning!!
 
Omhoppningen gick på 95/100. Tror nog att vissa hinder var maxade för de kändes väldigt höga. I alla fall, vi går in och nollar! Jag var den ända i mitt lag som red felfritt så det ledde till en tredjeplats! Åh bästa ponnyn, han är underbar <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback