* Några saker om mig

* Jag har fobi mot spya.
 
Nån dag den här veckan, så spydde en kille i min klass. Jag såg det inte men en i min klass kom fram och berättade det, som en förvarning eftersom att spyan låg utanför våran ingång till korridoren.
Jag började gråta och gick iväg men sen gick jag tillbaka och de första jag ser när jag rundar hörnet är just spyan.
Jag springer iväg igen och börjar gråta mer och får gå en annan ingång så att jag kom till lektionen..
Alltså, jag börjar gråta så fort jag hört att nån spytt, typ.
 
 
* Jag har väldigt cp humor, jag skrattar åt typ allt
 
* Jag är blond rakt igenom, alltså rätt trög ibland.
 
* Jag är inte så blyg när jag träffar nya människor eller såna jag inte träffar så ofta, vet bara inte vad jag ska säga..
 
* Jag kan inte äta med nya snygga killar, alltså såna jag inte träffat förut, typ. Asså jag börjar må illa då och eftersom att jag har fobi mot spya så får ja panik o då blir de ännu värre.
 
* Förut gillade jag lugna, snälla hästar, nu gillar ja pigga o lite busiga :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback