Hej, fin blogg.."

Nu tänkte jag skriva mina åsikter om det här med att kommentera:
 
"Hej! Fin blogg.  Kolla in min och skriv gärna vad du tycker!"
 
Eller nåt sånt.
 
Jag tycker att det börjar bli lite tjatigt med sånt. Egentligen betyder det typ mest "Helt ok blogg. Titta in min jättefina blogg! Kommentera något."
Visst, jag kollar bloggen för vill inte "dissa" Jag skriver en kommentar men sen kollar jag inte den nå mer. MEN, jag kanske börjar kolla in bloggen då och då om man skriver något till inlägget. Ist. för att tigga kommentarer..
Okej, det gör inget om man skriver så men för att det ska vara större chans att jag stannar på bloggen så ska man inte tigga läsare och kommentarer. Jag skriver det JAG tycker. Inte hur NI ska skriva. Men ändå :)
 
Det här inlägget har jag tänkt skriva länge !
 

Kommentarer
Elisabeth säger:

Håller med! Jag ser ofta kommentarer där folk tigger läsare

2013-03-21 | 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback