Vem är jag, egentligen?

Har ju haft bloggen rätt länge nu, men har inte gjort nån riktig presentation om mig själv, tror jag?
 
I alla fall, lika bra att börja från början.
 
Jag heter Jenny Zettergren och är född år 2001. Jag spelar fotboll 3 dagar i veckan, varav en av de gångerna är match. Jag tränar friidrott 1 gång i veckan samt lite tävlingar då o då.
Jag rider även på Säva Ridcenter. Är fodervärd på en d-ponny som heter Wakinya. Dock så ska jag testa en annan d-ponny som heter Snowy under hösten. Jag gillar att tävla, speciellt hoppning. Wakinya hoppar jättebra på träningar men när det är dags för tävling så lägger hon av, backar undan, hon tycker inte att det är kul helt enkelt. Riktigt synd då hon är en sån trevlig ponny annars.
 
Wakinya↓
Snowy↓

Min familj består av mamma Lena, pappa Jimmy, lillbrorsan Olle, och så mina 2 halvstorasystrar Malin & Linda. Jag har en grå lurvig kanin som heter Putte.

Som person så är jag väl snäll, förstår lite trögt ibland, är rätt pinsam och är inte rädd att säga vad jag tycker. Jag älskar snälla människor, killar, hästar, att vara med kompisar och mycket mer. Många säger att jag är rolig, o förstår inte alls vad dom menar med det... ;)
Jag har väldigt dålig humor, fast den är väldigt bra egentligen. Jag kan skratta åt precis vad som helst.
Jag är ganska lång för min ålder, o rätt mogen, o många "nya" som träffar mig tror att jag är typ 99a. Det är kul, fast inte när dom säger "va?! jag trodde du var 99a, är du bara 01a?" Då blir det väldigt pinsamt.
 
Några av mina stora förebilder är Kristin Erngren, Andréa Bergstrand, Anna Hellström, Josäfin Andersson och Elin Hagman
Väldigt kort om varför just dom är mina förebilder
Kristin, är väldigt duktig på att rida. Hon hjälper alltid till med något o säger "hej" om man skulle möta henne i stallet. Hon är väldigt snäll att bara prata med och väldigt bra att rida för.
Andréa rider väldigt bra, hon vet vad hon vill och ger aldrig upp. Hon är jättesnäll att prata med och säger ofta hej.
Anna är också sjukt duktig på att rida. Hon är inte rädd för att vara sig själv, hon är väldigt snäll och kommer alltid på nåt kul att prata om.
Josäfin är så sjukt cool, grym på att fota o redigera videos. Hon är väldigt rolig att prata med också, är inte rädd för att bjuda på sig själv.
Elin rider jättebra, är väldigt snäll och finns alltid om man behöver hjälp med något.
 
Jag har fler förebilder, men de här är de som plopppar upp först när någon säger " vilka är dina förebilder "
 
 
 
 
 
Om det är något mer som ni undrar så är det bara att fråga, inga frågor är dumma o jag är rätt snäll. Kommer inte äta upp er i alla fall!
 

Kommentarer
Josäfin Andersson säger:

Aw vad gullig du är!
btw så är det bara att säga till om du vill bli fotad i sommar ! :)

Svar: :') Åh vad snällt! Jag ska på fälttävlanslägret v. 31 så det vore kul om du kom o fotade någon dag då! :)
Jenny Zettergren

2013-07-03 | 15:15:12
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback