Lite sanningar om mig!

- Jag gillar när folk hickar, det låter så roligt :')
- Jag stör mig på när folk rider på fel sittben
- Jag har sjukt svårt att ta beslut
- Jag skrattar jättemycket
- Känns som att ingen tar mig på allvar ibland, dee lite jobbigt..
- Ja gillar killar ;)))
- Jag vill byta skola, men ändå inte
- Så fort min lärare inte vet hur man gör nåt på datorn, frågar hon mej :p
- Ibland när jag t.ex sitter på lektion, rider eller nåt så kommer jag på 1000000 saker att skriva på bloggen, när jag väl ska göra inlägget kommer jag inte på nånting.
- Jag gillar att kolla på "just girly things" bilder, man känner igen sig!
- Jag har inget internet på mobilen nu, venne varför. De suger .
- Jag gillar engelska.
- Jag gillar inte matte.
- Jag ÄLSKAR att fota.
- Jag blir lätt irriterad ibland
- Jag gillar inte blyga människor
- Jag är snäll mot typ alla
- Jag är blyg mot vissa vuxna å så
- Jag gillar inte mitt hår, bara färgen
- Jag saknar många, och mycket.. <3
- Jag gillar att läsa andras sanningar
- Jag har lätt för att börja gråta
 
De var lite ointressanta saker om mig!

Kommentarer
Elisabeth säger:

Allt stämmer på dig ❤❤

Svar: Hahah ❤❤
Jenny Zettergren

2013-06-05 | 23:53:07
Jennifer säger:

Då borde du störa dig på mig och inte gilla mig.

2013-06-06 | 12:08:06
Bloggadress: http://zaally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback