Wakinya igår

Hoppträningen igår gick superbra! När jag red fram henne var hon duktig men så fort jag nuddade manken så skakade hon på sig. Det blev bättre när jag hade travat ett tag och hon var mjuk och fin. Galoppen var lugn och hon lyssnade super både fram och tillbaka. Vi började med att hoppa fram på det vit/blåa hindret för att sen hoppa den blå/gula oxern.
Hela banan (där jag ritade svart ska det vara vitt men bakgrunden e vit så det skulle inte synas, förutom svart/röda)
Sen hoppade vi fem ½ . och fortsatte på blåvita och sen gulblåa oxern.
Sen hoppade vi bana. Vi började med det oranga (började i vänster varv, hoppades alltså ditåt <--) , sen vände man runt och hoppade svartröda oxern ditåt -->. Sen hoppade man blågula räcket och sen vände man runt på blåvita.
Efter det hoppade vi samma sak igen, fast lite högre. Men efter blåvita så hoppade vi 5½ och sen den blågula oxern.
Wakinya var lugn och superduktig. Fast på oxern blev det lite knas och hon hoppade väldigt stort, haha det såg väldigt kul ut!
Är jättenöjd över passet!
Mamma fotade när jag värmde upp och filmade när jag hoppade.
Kommer bilder från framridningen sen men ni får ett litet smakprov!
 
Ni får en bild på ett hinder också som Ellen fotade (med Elisabeths mobil, haha) (hon fotade även failbilden)
 
Lite suddig, men men :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback