Bara jag..?

Är det bara jag som gillar måndagar ? Många lägger ut typ såna här bilder på sina bloggar ;
 
Medans jag typ tänker såhär..
 
Då vill ni säkert ha en förklaring till varför jag gillar måndagar..
 
1. Vi har ingen matte i skolan.
2. Jag gör typ aldrig läxor på måndagar.
3. Vi har idrott i skolan.
4. Sista lektionen i skolan så kollar vi på nåt på "tv".
5. JAG RIDER PÅ MÅNDAGKVÄLLAR♥
 
Haha, men faktiskt jag gillar måndagar. Visst man är trött men det är man väl alltid i skolan ?
 
Idag så var jag i skolan, konstigt va?! Nejmen det är jag ju varje dag. Om jag inte är sjuk eller nåt. Fast jag går ju inte på helgen, konstigt va?! Okej nu ska ni inte behöva stå ut med min konstiga humor idag.
Vi gjorde typ allt jag skrev i "listan" och lite till. Sen gick jag hem och nu sitter jag här och skriver.
Ikväll blir det markarbete på Wakinya♥
Ha det bra, vi hörs!
Sådär jätteseriös och allt
 

Kommentarer
Storasyster Malin säger:

Jag älskar också måndagar, kan vara för att det är min lediga dag (förutom lördagar) samt att jag gymmar då! :D
<3 Bamsekram

2013-02-01 | 08:04:48
Bloggadress: http://mamaze89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback