1 år med min ängel

 
 
 
 
Idag är det 1 år sedan jag satt på hennes rygg för första gången, min allra finaste prinsessa.
 
 
 
 

Blandade bilder genom åren, de sista är de som var i början.
Nu kör vi ett till år tillsammans. Vi ska ha kul och utvecklas tillsammans.
Ångrar inte en sekund att jag satte mig på hennes rygg, för ett år sen.
Hon är den bästa ponnyn jag suttit på.
Hon har lärt mig så sjukt mycket.
Jag har både gråtit och skrattat med det har det varit värt.
Hon ar inte alltid varit den lättaste men jag älskar henne något enormt.
Tänk att ett helt år har gått, helt sjukt.
<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sofie säger:

Ni är så fina grattis:*<3

Svar: Taack så jättemycket! <3:*
Jenny Zettergren

2013-12-21 | 09:30:16
ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄ säger:

så fina ni är! Jättefin ponny :)

Svar: Åh vad glad jag blir, tack så mycket! :)
Jenny Zettergren

2013-12-21 | 22:47:30
Bloggadress: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback