Här ska bloggas!

Börjar med förra veckans hoppträning:
 
Vi hoppade en långsida och så ett räcke över medellinjen. Övade lite svängar osv. Snowy var jättefin, hoppade runt 90 i slutet, superfin ponny!
 
På lördagen red jag o mamma ut på kvällen. Vi red till ängen. Jobbade henne i form, låg form ibland också, sjukt fin var hon! Galopperade över ängen i hennes tempo några gånger också, hon kom inte igång då riktigt men efter det så blev hon mer taggad men ändå inte alls springig. Så sjukt mysig var hon, jättenöjd!
 
I måndags så red jag dressyr. Jag red inte så värst bra och jag och Snowy kom inte överrens riktigt. Vi jobbade lite med tagen bakdel o skänkelvikningar. Finns inte så mycket att säga om de passet, menmen!
 
Igår så hoppade vi igen, hoppade med jockeyläder i början, sen med vanliga hoppläder. Hoppade en bana på ungefär 90-95 cm i slutet, kom lite nära på vissa hinder med hon är sån, är jättenöjd! :)
 
Min fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback