Tisdagar är så .. tråkiga

Jag gillar faktiskt måndagar betydligt mycket mer än tisdagar och onsdagar. Det känns som att skoldagen tar sån himla lång tid på tisdagar även fast vi slutar 14.20 precis som alla andra dagar. (Utom fredagar då vi slutar 12.40) ;).
I alla fall, första lektionen var det bild, vilket är ganska kul. Men vi fick tråkigaste uppgiften idag och man blev klar väldigt snabbt. Skulle göra en bild utan att lyfta pennan, alltså göra allt i samma sträck.
 
Därefter hade vi rast och sedan hade halva klassen idrott för att andra halvan skulle göra nån grej om hälsa som tydligen påverkade betyget i idrott. Jag fick göra den där hälsa saken ,skrev ett A4 ungefär. För hand.. datorerna var upptagna haha.
Sen åt vi lunch, var tacos! Btw så är det min klass som har bestämt maten den här veckan så nu slipper vi vara hungriga eftersom att vi vet att det blir god mat haha.
Hade 2 lektioner till efter lunch och de var väl okej, matte & sexualkunskap.
 
Kom hem vid halv 3 och har gjort i princip ingenting så tänkte att jag kunde skriva nånting här.
Nu ska jag snart äta för kl 18 är det fotbollsträning. Hoppas att mina fötter och knän håller idag då..
Får ont så fort jag springer typ, inte alls kul då jag vill kunna träna!
 

Hoppas att eran dag har varit bra, för det har min varit! :)
 
Och en extra push till er som är deppiga och inte mår så bra, till er som har ångest, till er som är missnöjda över er själva. Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback