Måndag, Tisdag och Onsdag

Måndag
På dagen så var jag, mamma, pappa, Olle och Linda o bowlade. Jag kom 3a haha :)
På kvällen så drog jag till stallet. Först red jag dressyr på Cannon. Han var superfin redan från början.
Inte sådär stel som han var förra veckan. Vi tränade på förvänd galopp.
Vi red in på kvartslinjen och fattade höger el vänster. Sen skulle vi hålla galoppen tills nästa långsida.
Cannon är starkare i höger, så han fattade höger när jag skulle fatta vänster några gånger.
Men sen så gjorde han jättefina fattningar. Jag är nöjd över hästen!
 
Sen så bytte jag om och var med på skräcknatten på Säva. Jag kom lite senare än alla andra,
men vi kollade på en skräckfilm först (Friday 13th)
Den va läskig hahah, men ja hatar blod o mord och grejs, så jag kollade inte så mycket.
Sen gick vi på skräckrunda. Det var jättemörkt ute och klockan var typ 10.
Jag gick med Emma i alla fall. Vi hade ficklampan på hela tiden haha, men det var inte så läskigt som
jag trodde att det skulle vara.
Efter det så gick vi in och kollade på en till film, Scrooms. Den var äcklig men bra.
När den var slut så ringde jag mamma. Hon kom och hämtade mig, Emma och Elisabeth och vi sov
hos mig. Egentligen så skulle man sova över, men de e lite grejer med mig så valde att åka hem och
sova istället, och då ville Emma och Elisabeth följa med. Vi kom väl hem vid halv 1. Då gjorde vi
iordning oss och låg och pratade en stund innan vi somnade.
 
Tisdag:
Vi vaknade vid 10, låg och pratade till halv 12 och sen gick vi upp och åt frukost.
När vi ätit klart så gick vi upp på mitt rum igen och la oss. Vi låg i en hög typ, med täcken o kuddar överallt kändes det som. Mysigt var det i alla fall.
Sen kom Matilda (Elisabeths lillasyster) med chokladbollsdeg. Haha stackarn cyklade till oss
och vi låg och latade oss.
Vi gick upp och gjorde iordning oss sen i alla fall. Sen åkte Emma in till stan,
Elisabeth och Matilda stannade hos mig ett tag men sen åkte dom också hem.
Jag latade mig resten av dagen.
 
Onsdag:
Gick upp vid halv 9 för att jag vi skulle till mormor. Vi var där och hade det mys till typ halv 4.
Då åkte vi hem och sen tränade jag lite höjdhopp, ska ju tävla nästa helg i friidrott.
Efter träningen så duschade jag och åt mat, sen skypade jag med mina babes ♥
Först så snackade jag, Max och Sofie. Men Max skulle gå och vara lite social med familjen så han
lämnade. Men när han gick och la sig så kom han tillbaka utan att jag och Sofie visste det,
så han låg och lyssnade på oss tills han skrev ett sms till oss och sa skrev saker vi hade sagt, haha.
Vi snackade mest om hästar så det var lugnt ;)
Vid 11 så slutade vi prata och jag gick ner till mamma och pappa och pratade lite med dom.
Sen gick jag och la mig vid 12.
 
Instagrambilder från veckan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback