2 gråa

 
 
 
 
 
 
 
Händer typ inget speciellt i mitt liv just nu. Adonis är förkyld och Snowy har några utslag på magen/bakbenen.
 
Jag märkte dom i söndags, så red ut på Arletta istället ( en d-ponny) tillsammans med mamma, Maria, Elin och Josse. Det var supermysigt och Arletta skötte sig jättebra!
 
I måndags så red jag dressyr på en storhäst som heter Cannon. Har seriöst aldrig ridit någon stelare än honom. Men efter lite jobb så gick han ner i en rätt ok form i alla fall. Svettig som tusan blev han också. Precis när jag tagit av honom grejerna i boxen så rullade han sig. Borstade av honom och gick sen och putsade grejerna. När jag går tillbaka till Cannon så har den jäveln rullat sig igen haha, borstade av honom igen och gosade lite med honom.
 
Cannon:
 
 
Arletta:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Elisabeth säger:

Finaste Lettis Plettis ❤

2013-10-17 | 14:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback