Finns där för dina vänner, och alla andra.

 
 
 
 
 
Vet inte riktigt vart jag ska börja det här inlägget då tankarna flyger runt lite hur som helst
 
Men en grej som dök upp i huvudet var i alla fall att man alltid ska mena det man säger. Just nu tänker jag mest på det här att om en kompis mår dåligt elr så, så ska man stötta den och alltid finnas där. Man ska aldrig säga "Jag finns alltid här för dig" om man senare kommer svika o lämna.
Man ska heller aldrig säga att man alltid kommer ställa upp för någon, om man senare kommer dra sig tillbaka i svåra situationer.
 
Jag bryr mig sjukt mycket om mina vänner. Undrar alltid hur dom mår o så. Finns alltid där för dom, ställer upp och är ärlig. Skulle aldrig komma på tanken att svika någon med flit.
Jag har även sjukt lätt för medlidande. Nästan så att jag kan gråta åt mina kompisars problem.
Precis som jag finns för dom, så finns dom såklart för mig också, och det är jag sjukt tacksam för.
 
Ni alla där ute, tänk efter innan ni säger något, kommer ni hålla det ni säger? Menar ni det ni säger? Bryr ni er verkligen?
Det är viktigt att kunna ge en hjälpande hand, oavsett vem den är till.
 
Ser ni någon som blir nertryckt, är lite "utfryst" osv, gå fram och ge den en hand!
Det är alldeles för mycket skitsnack i världen just nu, det måste vi ändra på!
 
 
 Vet egentligen inte vart jag ville komma med detta inlägg, men tänk er för innan ni säger något.
 
 
 
 
 
 

JAG har UNDERBARA vänner ♥
 
 

Kommentarer
Jennifer säger:

Hjärtat, älskar dig <3

2013-11-27 | 16:44:32
Bloggadress: http://zaally.blogg.se
Matilda säger:

Håller verkligen med! Fint skrivit btw <3

2013-11-27 | 16:53:28
Bloggadress: http://ridkompisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback