Sportchey

Såhär ser mina veckor ut, jag har ganska fullt upp..
 
Måndag: Skola till 14.20, idrott i skolan. Sen hem, göra läxa, chilla eller vara med kompisar. Sen äta och åka till stallet, kommer hem runt 9. Sen äta nåt, duscha och gå och lägga mig.
 
Tisdag: Skola till 14.20, hem, vara med kompisar/chilla/läxa. Sen äta och iväg på fotbollsträning. När jag kommer hem är det kanske läxa, annars duchsa, äta nåt och gå och lägga mig.
 
Onsdag: Skola till 14.20, hem. Vara med kompisar/chilla/läxa. Friidrottsträning, hem duscha, äta, sova.
 
Torsdag: Skola t 14.20, idrott varannan vecka. Hem å blahblah, sen fotbollsträning, hem äta/duscha/sova.
 
Fredag: Skola t 12.40, hem. Antingen ta bussen till stallet, annars chilla, sen till sta, rida, åka hem. Mysa, sova.
 
Lördag: Åka till stallet runt 2. Rida, åka hem. Sen göra annat man kan göra på helgen.
 
Söndag: Fotbollsmatch, annars tävling i ridning eller friidrott!
 
Jag har alltså en aktivitet varje dag. Många undrar hur jag orkar (jag med ibland) men det är inte så jobbigt som man tror. Lite träningsvärk här o där. Jag äter som en gris, och det är nog för att jag tränar så mycket.
Ganska onödigt inlägg, men ändå! ;)
 
 
 

Kommentarer
Jennifer säger:

Akta så du inte kör slut på dig själv :o <3

Svar: Haha, jadå! ;) <3
Jenny Zettergren

2013-05-09 | 15:17:00
Bloggadress: http://zaally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback