Matchen igår

Vi mötte Sigtuna. Dom var tuffa, på hela tiden. Kan säga att jag var liite loj i första halvlek. Dom fick in 2 mål där. I andra halvlek blev det inga mål alls, tror jag hade 2 skott på mål eller nåt.. Men backarna var tuffa.
Men när det var dags att "tacka" efter matchen fick jag ett bra intryck på dom. Dom tackade med en applåd istället för "bokstäver" och så. Sen så när vi gick runt å tackade så sa alla "bra spelat" och ingen slog hårt eller så. När jag kom ut från omklädningsrummet så sa en i deras lag "bra spelat". Så dom var snälla och så! Det är kul med såna! :)
Vi förlorade med 2-0 men jag är glad ändå.
 
 
Nu ska jag snart till stallet, hörs kanske sen! :)
Dock var det några som hade varit in i vårat omklädningsrum, rotat i väskorna och slängt runt dom, som tur var var ingen av med något och dom hade inte rört min väska alls.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback