Helt slut!

Ahh är helt slut! Var på friidrottsläger hela helgen. Vi gjorde massa jobbiga styrkeövningar å aa. Vi sov på ett hotell, och det var jättemysigt! Jag har ont i benen/ryggen å lite i armen, haha. Men lägret var roligt, jag och Elisabeth skrattade mycket, som vanligt. Fick lite nya "kompisar" också, tog inget nummer eller nåt men vi pratade lite. Det fanns även lite söta killar.. ;)
När jag kom hem idag så var det bara att vila ett tag, byta om till fotbollskläder och sen spela match. Aaaaahh.. Matchen gick väl bra, jag gjorde 1 mål som jag nästan satte i krysset ;) Vi förlorade med 5-3.
Nu så ska jag käka en halstablett (ja, har ont i halsen) och bara ta det lugnt!
Kul att statistiken har ökat också!
Ha det bra!
Kram /Jenny
 
Bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback