Varför..?

Ååå blir så trött på att jag vaknar så tidigt på lördagar.
Ska äta frukost, kommer snart, haha.
Så, vaknade vid 6 imorse men somnade om och vaknade sen vid halv 8 och kunde inte somna om. Riktigt surt då jag behöver sova eftersom att det blir att gå upp 5 imorgon. Första omgången i Allsvenskan!
I Tierp, första start kl 9. Kom å heja! ;) Hahah. Får se hur det går, har kommit på ett sätt jag ska rida på så får se om det funkar. Hoppar förklass LD och lagklass LC. Idag blir det att köpa ny cykel (Y) och ikväll att åka till Säva och fixa :)
Ha en brao dag! ;)
 
Såhär tänkte jag ha det på bloggen, men det gick inte att få den så stor som jag ville :(
/J

Kommentarer
Ida säger:

Lycka till! Tänker på dig <3

Svar: Tack! Älskar dej <3
Jenny Zettergren

2013-03-23 | 15:34:53
Bloggadress: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback