Svaren i text

Det var lite dåligt ljud på videon, men dålig kamera i datorn. Så här får ni svaren i text också!
 
 
ANONYM
Hur högt har du hoppat? 
Jag har hoppat runt 1 m.
 

Favorithästar?
Ganska många. Men på Säva, Arletta, Fille, Wakinya och Helmut <3
 

Hur länge har du ridit?
Ca. 9 år.
 

ELISABETH:
Vad tycker du om mig?
Obeskrivlig. Världens bästa vän. Barndomsvän, ja du är mitt allt <3
 

Terräng/hoppning
Wakinya/Fille (Båda, går inte att välja)
Dator/Tv
 
Hur mycket gillar du friidrott?
Haha, jadu. Det är jättekul, en sport som passar mig ganska bra.
 
WILMA:

Hoppning/Terräng
Dressyr/Körning
Hoppning/Dressyr
Fux/skimmel 
Svart/Brun 
Fux/Isabell 
Isabell/svart 
Skimmel/isabell 
Svart/fux 
Skimmel/svart 
Fux/Brun
En bästis/eller många bra vänner 
Spö/sporrar 
Matte/Eng 
Hål i örat/ hål i tungan
 
JENNIFER:
 

Vad tycker du räknas, insidan eller utsidan?
INSIDAN
 
Sminkad/osminkad? 
Emo/fjortis? 
Klänning/kjol? 
Blyerts/bleck? 
Dator/mobil
Halstabletter/tuggumin? 
Android/iPhone?
 

Vad tycker du om mig? 
Bästavän, syster. Älskar dig, du betyder sjukt mycket, du är obeskrivlig <3
 
IDA:
 

Vad tycker du om mig?
Precis som om Jennifer, älskar dig <3
 

Hur länge har du ridit?
Ca. 9 år.
 

Har du hål i öronen?
Nepp, det har jag inte.
 

Favoritponny?
Många <3
 
ELIN OCH KRISTIN:
 

Vad är ditt mål med ridningen?
Att ha kul och utvecklas så mycket som möjligt. Och att ta vara på ponnyåren <3
 

Vad är dina styrkor och svagheter i din ridning?
Styrkor: Jag kan rida alla typer av hästar. Jag typ blir inte rädd om min häst bockar, eller om jag ramlar av (så att jag typ inte vill rida mer och så, klart man blir lite skakig men blir inte rädd så)
Svagheter: Jag blir lätt rädd på uteritter om det händer nåt. Det hände en olycka för några år sedan och den sitter kvar lite.. Den gjorde även så att jag blev lite rädd för sura hästar i boxen, men det börjar bättra sig nu. 
 

Favoritponny och favorithäst?
Favoritponny: Ja, se högre upp!
Favorithäst: Har inte ridit någon mer än Armani, och han gillar jag inte så mycket. Men Cádis, tycker han är sjukt cool ;)
 

Vara i stallet/vara med kompisar?
Vara i stallet, hästarna är ju mina kompisar ;)
 

När ska du tävla nästa gång?
Nu på söndag på säva, den lilla dressyrtävlingen. 
Men annars den 17 mars på UPK. :)
 
 
 
TACK FÖR ERA FRÅGOR! HA DET BRA!
PUSS OCH KRAM //JENNY


Kommentarer
Maya Parnevik-Muth säger:

Hej! Jag driver bloggen www.parnevikmaya.blogg.se! Det skulle vara sjukt kul om du titta in och slängde in en kommentar när du ändå är där ;) Hoppas det är just din typ av blogg och att du stannar kvar! ;)

2013-03-01 | 21:50:40
Bloggadress: http://parnevikmaya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback