LC:2 & LB:0

Usch blä.. trodde det skulle vara LC:1 och LB:1 imorgon men det är det inte..så bara att börja plugga nu! Men det går nog bra ändå.. haha hoppas jag. Det blir min och Wakinyas första dressyrtävling. Det är en vanlig klubbtävling på Säva. Hon var jättefin när jag värmde upp igår så det går nog jättebra! Synd att hon inte har en dressyrsadel..
Men hennes sadel är skön ändå och den är ganska stor så det blir nog br iallafall. Men ha en jättebra dag!
 
Min blivande header. Vad tycker ni om den? Jag ÄLSKAR den! <3
Tack igen Felicia <3 HTTP://FELICIAENDERBORG.BLOGG.SE
 

Kommentarer
LAMBOZ säger:

Sv: Ingen orsak, ja det hoppas vi på!:)

2013-03-02 | 10:48:20
Bloggadress: http://lamboz.blogg.se
klaruff säger:

Jättefin header Jenny!
Går nog toppen på tävlingen, ni är grymma! :D

Kram Klara <3

Svar: Tack! Det gick bra, haha,tack! :)
Kram <3
Jenny Zettergren

2013-03-03 | 16:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback