Igår

Igår var det bästa dagen på länge!
Jennifer messade precis när jag hade duschat efter stallet och frågade om jag ville hänga med henne och Ida till stan, och såklart ville jag det!
Vi hade inte träffats på en evighet! Blev sjukt glad att se dom igen! Vi började med att äta på donken.
Jag & Ida
Sen gick vi runt lite i olika affärer. Jag köpte inget. Klockan 4 så stängde allt, och vi skulle bli hämtade halv 6. Så vi gick runt och frös. Som tur var hittade vi ett ica där vi köpte nutella, vindruvor och plastgafflar (Y). Sen gick vi ut och satte oss på en bänk och mumsade.
 Jag & Jennifer
I & J
Vi började frysa skiiiitmycket så vi gick till bion och värmde oss. Sen ringde Idas mamma och vi gick till henne och så skjutsade hon oss till Jennifer. Där fotade vi lite, åt hamburgare och flummade. Hade skitkul!
 
Här är en liten film som jag baxade från Jennifers videofyme.
 
Det är lite klipp från innan vi träffades också. Enjoy.
 
Tycker att ni ska kolla in deras bloggar!
IDA  JENNIFER
 
Jag älskar er mina änglar ♥

Kommentarer
Jennifer säger:

Måste göras om!
Älskar dej min fina <3

Svar: Jaaaa! Älskar dej med, min bästa <3
Jenny Zettergren

2013-03-30 | 21:43:50
Bloggadress: http://zaally.blogg.se
Ida säger:

Hade så sjukt kul! <3

Svar: Jaaaa! <3
Jenny Zettergren

2013-03-31 | 11:06:11
Bloggadress: http://idislove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback