Haha

I fredags när jag gick från skolan upptäckte jag att jag hade glömt min mössa (trodde jag). Så idag gick jag för att hämta den i musiken, där vi var sista lektionen. Jag hittade en mössa, ganska lik min, men tofsen var mindre och tyget lite sladdrigt och mjukt. Jag tänkte "Någon har visst haft lite kul med den?".
 
Jag stoppade ner den i väskan och började gå hemåt. När jag precis kom ut ur skogen så hängde en mössa som såg precis ut som min på en stolpe. Och det var min. Så jag hade tagit med någon annans mössa och sedan hittade jag min på en stolpe. Måste nog ha haft den i luvan och tappat den eller nåt, haha!
Min mössa♥
 
Annars har det inte hänt nåt speciellt idag. Hoppar ikväll och är riktigt taggad!
 
En favoritbild
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Madeliene - Hon som kämpar till ett bättre liv! ♥† säger:

sv: Allt är bra med mig! :)

2013-03-11 | 16:03:17
Bloggadress: http://madelienee.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback