Inte hunnit

Har inte hunnit blogga idag, men slänger in ett inlägg nu. Idag var jag i Ängsö. Några i släkten firade mig. Fick 1000 kr och 2 musikskivor. En på One Direction och en på Ulrik Munther. (<3) Det var jättesnällt! Undrar vad jag ska göra för pengarna? ;)
 
Har fått många grattis sms o så, tack!
 
Min storasyster har även skickat ett paket från Kanada. Fick en jättesnygg tröja, ett mobilfodral (dock till Iphone men det funkar ändå!), en liten gullig mjuksisbjörn, och ett brev där det stog såhär;
 
For my sister on her Birthday. A sister to love that you never outgrow.
 
I may not always tell you how much it means to me to have you as my sister, and I may not always let you know when I'm feeling proud of you...
But on your birthday, I want you to know that although some things go unspoken between us, the love and pride I feel for you are such a part of me - not just today, but always.
Have a Wonderful Day
 
Åh vad jag saknar henne, helt sjukt <3
 
 
Ni får en bild på mig & W <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback