Igår & Idag & Imorgon

Igår åkte jag till tandläkaren för att fota o göra avtryck.
 
 
Första fotot så fick jag ha hakan på nån platta, bita i nån vit sak och så var det en kamera som åkte runt mitt huvud, de var jätteläskigt jue :S
Andra så fick jag ha en sån där platta i munnen, det gör så j*kla ont!
Trejde så fick jag ha några grejer som häöll undan läpparna, asså herregud vad jag såg rolig ut, höll på att börja skratta :'''D
Jag fick även göra avtryck, blä.
Det var som en platta, med nån gegga i, typ som en deg, som smakade mint & lera typ. Den tryckte hon ner på tänderna o det tog typ en minut tills det stelnade. Den där geggan var typ rosaorange..
 
Jag ska dra ut 4 tänder (fyfanjagvillinte) och sen i September blir det tandställning..
 
Men iallafall så åkte jag o mamma till maxi, hon gick in o köpte frukt + nutella till mig o Felizia, medans jag väntade på Felizia, sen åkte vi hem till mig. Först gick vi runt ute och gjorde ingenting, sen var vi med Felix, Hugo & Johan ett tag. Sen gick vi hem till mig, skärde upp frukten, la den på ett fat, tog med oss kamerorna och gick sen ut och satte oss på ett litet "berg", eller rättaresagt en sten vid skogen som är rätt hög. Där satt vi och mumsade, sen kom Felix och Hugo igen, gick till "röda kvartetet". Där stog vi och pratade ett tag,sen gick jag och Felizia till mig igen, klockan var typ halv 11. Vi kollade på film, Sherdil, och sen gick vi och la oss. Då var klockan 00.30 typ. Kan säga att vi nog somnade rätt snabbt. Jag vaknade sen på morgonen o gick på toa, o Felizia var fett läskig för hon sov med halvöppna ögon, uhh :') Jag somnade om och vi vaknade ungefär halv 11. Skööönt!
 
Idag så åt vi först frukost, smoothie. Sen gjorde vi iårdning oss och gick sen till lekparken & åt upp resten av vindruvorna + nutellan. Vi var där ganska länge, pratade om allt o inget. Sen gick vi hem o åt lunch. Efter det gick vi ut o hade vattenkrig + hoppade studsmatta. Sen gick vi in ett tag och efter det åkte Felizia hem. Har haft 2 grymma dagar med min fina! <3 http://feliziakarlsson.blogg.se
 
Imorgon så ska jag vara i stallet med Hanna, kulish! :D
 
Snodde lite bilder från Felizia's blogg..
 
Älskar dig underbara människa! :*
 

Kommentarer
Josäfin Andersson säger:

Härliga bilder!
Lycka till med tanställningen sen (det är så äckligt att göra sånt där tand-avtryck i leran haha!)

Svar: Tack! Haha ja usch! xD
Jenny Zettergren

2013-06-23 | 22:01:45
Bloggadress: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback