Gårdagen

Igår så åkte jag, Elsa & Ellen till säva. Där mötte vi upp Felizia. Vi gick först till en valackhage och fotade hästarna där. Lite busbilder och lite porträtt bilder. Sen vidare till stohagen. De var inte alls på spring humör så vi fotade bara porträttbilder. Sen gick vi upp till ridhuset, byggde fram ett hinder och lekte lite :--) Sen när vi gick ut från ridhuset så kommer Anna & Sara. Vi följer med dom till stallet, går sedan upp & kollar o fotar när dom rider. De red barbacka och det blev många fina bilder. Jag fick även testa att rida lite på Ronda (Saras ponny). Det var jääättelänge sen jag red henne, och det var jättekul att rida henne igen, tack Sara! :D Sen gick jag ner, o sen upp igen för att hoppa Snowy. Det gick jättebra och fick ett jättebra flyt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback