Förvänd galopp

Jag red igen i gruppen jag red i förut igår. Jag fick Snowy. Det var förvänd galopp som stod på schemat! Snowy brukar vara väldigt bra på att fatta fel galopp, speciellt i hoppningen. Men i dressyren så fattar hon rädd så fick jobba på att få förvänd, men det gick bra! Snowy var fin, kändes något loj men det blev bättre efter att vi hade galopperat.
 
När jag hade ridit klart kom Jennifer och gav mig 2 paket (:D) Det var 2 ansiktsmasker & en parfym. Undrar bra mycket hur mycket hon betalade för detdär.. Men tack så jättemycket!! Parfymen luktade jättegott!
Sen kom Idas mamma med ett paket från Ida, det var ett jättefint halsband med ett "J" på. Taaaaaaccckkkk! :D
Sen kom Felizia & vi var med varann tills mamma kom. Vi hängde i klubbis.
 
Felizia hade med sig såna dära nudlar, som man värmer i mikron med vatten, jag hade aldrig ätit såna förut. Så den där kryddan trodde jag bara var typ "tillbehör", alltså nåt man tog om man ville. Så Felizia o jag börja typ asgarva,haha. Men nudlar var gott!
Imorgon så ska jag fixa nåt med tandställningen jag ska få ,sen hämtar vi upp Felizia vid Stenhagen, går in på maxi o köper nutella o frukt, sen åker vi hem till mig och så sover hon hos mig, myyys! Får se vad vi hittar på, är det fint väder så kanske vi är ute o gör nåt. Kul kommer det bli iaf!
 
Idag så ska jag på match, vi möter Storvreta! Tagga sista seriematchen nu! Vi mötte dom på cupen, vi är bättre! Nu ska jag väl snart ut å hoppa studsmatta, vi har köpt en ny nu, så det är bara att börja träna! ;)
 
Ni får ha en bra dag!
 
Gammal bild, haah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback