2 grymma dagar

I måndags så drog jag, Jennifer o Ida till stan. Vi gick mest runt o pratade. Gick in o ut ur affärer. Fick med mig ett par mjukisbyxor hem, gråa. Vi åt på mc Donalds. Sen åkte vi hem till mig ett tag och åt mat. Jag packade lite grejer för sen åkte vi till Jennifer o var där! Vi hade det mys, badade, skrattade och bara va. Sen så sov vi på studsmattan. Det var kallt som satan, vaknade flera gånger, fast på morgonen när vi vaknade var det hur varmt som helst! Vi åt frukost och sen cyklade vi till Björk o badade. Det var kallt i början men sen blev det skönt. Vi cyklade tillbaka o sen åt vi lunch, potatisbullar som mästerkocken Jennifer gjort! Hahah, men dom var jättegoda! Vi var väl rätt sega, hoppade lite studsmatta. Sen badade vi i poolen. Det var jätteskönt! Sen åt vi mat o jag åkte hem efter det. 2 grymma dagar med mina fina i alla fall! <3
 
 
Finaste <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback