Godmorgon

Godmorgon världen! Idag vet jag inte vad som händer. Ska äta mycket godis. Hha. Nej men ska väl vara hemma. Kanske klipper ihop nån liten film från igår om mamma laddar över filmerna till datorn.
Wakinya var riktigt pigg och fräsh igår. Hon hoppade av stort istället för att komma nära vilket är jättebra (tycker jag, men inte ridläraren) Jag lägger henne hellre långt ifrån än för nära men ridläraren typ förstod inte det. Så vi hoppade om sista hindret i banan och det kändes bättre, men vi kom lite nära. Men jag är jättenöjd över igår och nu gäller det att få fram den där farten hon hade igår på tävlingar också.
Har inget annat att skriva om. Så ha en bra dag! :)
Sen kommer det lite bilder från en hoppträning också :)
 
Sötaste ♥

Kommentarer
Kates säger:

Hej, hoppas du får en fortsatt grym dag ! Skulle vara kul om du ville kika in och kanske lämna en kommentar efter dig. Du behöver inte men skulle vara kul. Kram !

2013-02-23 | 10:34:36
Bloggadress: http://nattstad.se/katestipica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback