Dagens planer

Först åker vi till Hammarskog med brorsans klass. Får se hur det blir, om alla småttingar jagar runt mig eller nåt sånt, haha. Ikväll blir det bio med pappsen och brorsan. Mamma har nån pokerkväll hemma så vi åker iväg ett tag. Blir röjar-Ralf. Den verkar bra. (Jag gillar ju såna här disney/barnfilmer, haha) Men faktiskt gör jag det. Menmen, ha det bra alla ni!
 
Bjussar på lite egopics♦↓
 
Snart kommer en tävling upp ¨på bloggen, så håll koll! (ingen stor tävling, men ändå, haha)
 

Kommentarer
Storasyster Malin säger:

Jag älskar också Disney/tecknat. Man kan aldrig bli för gammal för sånt ;) <3

Svar: Vad bra, då är jag inte ensam! Nej, det kan man inte! ;) <3
Jenny Zettergren

2013-02-11 | 19:46:40
Bloggadress: http://mamaze89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback