Sanningar om mig

Tänkte göra en video..men gick inte så bra, kom inte på nåt.
 
 
  • Jag har jättedålig humor, eller den är asbra. Jag skrattar åt allt. Så säger man ett skämt jag inte skrattar åt är man ganska dålig, nerå ;)
  • Jag har ridit sen jag var 3½ år gammal.
  • Jag har blivit ett riktigt fan av Ulrik Munther.
  • Musik är typ en del av mitt liv <3
  • Jag älskar mina vänner.
  • Jag älskar min familj.
  • Jag är jättelång jämnfört med min ålder, typ 165-166 cm.
  • Jag har svårt för att ta beslut.
  • Jag har väääldigt lätt att känna medkänsla.
  • Jag älskar att kramas.
  • Jag vill ha en kille.
  • Jag har ganska många förebilder.
  • Jag gillar inte mitt hår, vill ha längre och lite tjockare.
  • Jag och Elisabeth har känt varann sedan dagis, vi har typ aldrig bråkat.
  • Kommer inte på nåt mer just nu, men jag gör en till sen, om ni vill?

Kommentarer
Elisabeth säger:

Hihi allt stämmer! 😉❤

Svar: Hihi, jaa <3
Jenny Zettergren

2013-04-16 | 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback