På bussen igår ..

Skämde ut mig på bussen igår. Jag åker inte bus ofta, och jag hade en sån där plastsak på busskortet (har inte haft sån förut). Och jag trodde att man inte skulle ta av plasten, så jag försökte få in den i maskinen. Elisabeth sa: Jenny, du måste ta av plasten!!" Jag: Aha..!" Sen börjar vi asgarva, och vi sätter oss på ett säta och den bakom oss blir så irriterad att den byter plats..HAHA seriöst, skrattar fortfarande åt det..och dessutom var det 2 tjejer som skrattade åt oss..;'D
 
Oherregud..HAHAHAHHA.
 

Kommentarer
Elisabeth säger:

Hahahahahahahahaha asså jävlar vad kul vi hade. Skrattar fortfarande ❤😄😂

Svar: Hahahahahahhahahahaha asså gud.. <3
Jenny Zettergren

2013-04-20 | 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback