Lycklig ♥

Åååh, igår fick jag rida igen på Fille..känslan är helt obeskrivlig! Så j*kla underbart att sitta på hans rygg igen, min prins♥ Brukade rida och tävla honom förut, och guuud vad jag saknar honom!
 
Iaf så gick passet bra, han var fin stundtals, lite motsträvig när jag jobbade honom. Vi hoppade studs och det gick också bra, fast tar det mer som ett markarbetespass istället för ett hoppass. Han var något seg, eller så kändes det bara som det eftersom att Wakinya är ganska pigg. Men jag är supernöjd med passet, världens finaste♥
Gamla bilder från våran tid <3
 
Film kommer!

Kommentarer
Elisabeth säger:

Vad kul att du fick rida Fille! Ni e så fina ihop. Förstår att du saknar din prins ❤❤❤

Svar: Jaa! Åh, tack! Ohja❤❤❤
Jenny Zettergren

2013-04-06 | 09:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback