Damp heest ♥

Wakinya var riktigt pigg igår. När vi hoppade fram så fick hon typ damp i hörnet och hon var väldigt snabb mot hindret. Men det är bara kul!
Vi skulle ju ha haft Didrik, men hade Karoliina istället ..
Jagsomvarheltokgladattjaginteriderförhennelängre
Vi hoppade en bana 2 gånger, en gång på typ 60 cm och en på typ 70-80. Det gick bra men Wakinya hoppade vääldigt stort några språng. Sen sa Karoliina saker en halvtimme senare, liksom 3 m innan hindret sa hon att jag skulle göra tempoväxlingar, wut? Då ska man ju vara klar redan och bara hålla om. Å ja, hon sa åt mig att rida Wakinya på helt fel sätt.
 
Mamma och pappa är borta i helgen så faster och 2 kusiner. Kul! :) Min kusin Klara (7år) sov i mitt rum inatt. Och imorse, klockan 06.15, så kom min andra kusin (typ 4 år?) och min lillebror in och väckte Klara + mig, jättekul att jag inte kunde somna om sen.. hah.
Men idag ska vi förmodligen åka till Märsta för det var tydligen ett tivoli där. :DDD
Haha, ja jag älskar karuseller :')
Så det kanske blir dålig uppdatering idag, men slänger nog in nåt under dagen och något ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback