Hoppspecial Fille 23/11 och 24/11

Hoppade Fille i hoppspecialen igår, äntligen ska jag börja rida honom igen! ♥
 
Jag så sjuuuuukt nöjd!
Hoppade en trippelbarr från spegeln på paddock-sidan. Sen ett räcke snett igenom och därefter
1 räcke, 1 galopsprång oxer, 3 galoppsprång oxer.
Det gick jättebra men fick länga lite i sista.
Han var superfin när jag red fram och hoppade fram så red med en bra känsla hela passet. Kom bara för nära 1 gång men det var för att jag höll ihop och sen längde så det blev lite fel.
Men ponnyn räddade det super!
 
Är även anmäld till Allsvenskan i hoppning dvs 3. Fille ska jag ha (hoppas, tror typ vet).
Haha jaja, hoppas ni har det bra iaf...ska försöka blogga varje dag!
 
 
Red Fille idag också, sitsträning, gick super men nä vi skulle fatta galopp med benen framför sadeln så blev det lite svårare, haha!
 
Old pic◊
Hare bra!
 
//Jenny♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback