Kääär!

 
Jag hoppade Wakinya i hoppspecialen idag. Det var första gången hon hoppade i Sävas ridhus och första gången jag red henne. Hon var väldigt pigg och hade väldigt stora galoppsprång. Hon hoppade ganska stort också men älskar det! Hon var verkligen hur härlig som helst! Hoppas jag får fortsätta rida henne för då kanske jag kan hoppa henne i laget istället för Gangzter .. Film kommer komma för tänker tvinga henne att ladda upp den till datorn!
En dålig bild men nåt iaf!♥'
 
Men är helt kär i ponnyn och film kommer somsagt!♥

Kommentarer
elsa säger:

Ni passar tillsammans som handen i handsken!!!!!!!

Svar: Ååh taack! :')
Jenny Zettergren

2012-12-21 | 22:00:23
Bloggadress: http://www.ponnykrull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback